نکاتی در مورد قیمت گذاری کالاهای صادراتی

قیمتی را انتخاب کنید که برند شما را نشان دهد، اما به این موضوع توجه داشته باشید که یک برند ناشناخته در ایران ممکن است نتواند همان قیمت را ارائه دهد قبل از اعلام قیمت ها به مشتریان، اطمینان حاصل کنید که پیشنهادات ویژه ای نیز برای مشتریان دارید. شما ممکن است در ابتدا قیمت پایینی ارائه دهید تا توجه مشتریان را جلب نموده و سپس به تدریج قیمت را افزایش دهید. . اما به خاطر داشته باشید که مشتریان نظری مخالف داشته و انتظار دارند به مرور زمان قیمت ها را کاهش داده و پاداش هایی به آنها ارائه دهید .ضروری است حاشیه سود و نقاط سربه سر را بدانید. اگر اطلاعی از این موارد نداشته باشید، در صورت درخواست تخفیف از سوی مشتری با مشکل مواجه خواهید شد.

تخفیف نیز به نوعی هزینه به شمار می رود، بنابراین، قبل از ارائه تخفیف ، تاثیر آن بر سود و درآمد خود را در نظر بگیرید.

اگرچه برخی از محصولات صرفا بر اساس قیمت فروخته میشوند، بسیاری از صادرکنندگان بدین نتیجه رسیده اند که قیمت تنها عاملی نیست که به موفقیت کسب و کار آنها و جذب مشتریان جدید تاثیر دارد. شرایط اعتبار ، سرعت تحویل و اتکاپذیری ، خدمات مشتریان و ضمانت ، خدمات پس از فروش و کیفیت محصول و خدمات از جمله موارد مهم در کسب و کار بین المللی هستند.

ارزی که از آن استفاده می کنید را مشخص کنید. اگر از دلار آمریکا استفاده می کنید ، آن را به صورت $ یا USD نشان دهید.

برای فروش صادراتی نیازی به GST وجود ندارد (Goods and Services Tax مالیات کالا و خدمات). ). بنابراین عبارت ” مشمول GST ” را حذف کنید، زیرا منجر به سردرگمی خریداران می شود.

حتی در صورت استفاده از Intercoms، ضروری است که اطلاعاتی در مورد قیمت ارائه دهید. توضیحاتی نیز باید در فهرست قیمت و قرارداد درج شود. توضیحاتی نیز باید در فهرست قیمت و قرارداد درج شود.

حداقل میزان سفارش و نوع قیمت گذاری بر اساس تعداد کالا را درج کنید.

کد محصول نیز منجر به سهولت سفارش گردیده و سردرگمی را کاهش می دهد.

نام ، آدرس و اطلاعات تماس شرکت را بر روی هر یک از سفارشات درج کنید.

ارائه قیمت به ارزهایی به غیر از ارزهای رایج می تواند بسیار خطرناک باشد، زیرا برخی افراد به این مسائل توجه نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *