مدیریت جامع صادرات (EMC)

شرکت مدیریت صادرات یک شرکت کاملاً مستقل است که در قالب یک قرارداد رسمی وظایف واحد صادراتی یک شرکت (تولیدکننده) را به عهده می گیرد و متعهد به ایجاد رابطه بلند مدت بین تولیدکننده و مصرف کننده در بازار صادراتی می شود. آنچه فعالیت این شرکت را از یک شرکت بازرگانی صادراتی متمایز می کند تعهد ناشی از منع امکان خرید و فروش کالا توسط این شرکت و به طبع آن خروج از حیطه واسطه گری است. یک شرکت مدیریت صادرات متعهد است تا در یک برنامه ریزی مستمر نسبت به ایجاد، حفظ، گسترش و تثبیت بازار صادراتی محصولات تولیدکننده اقدام نماید و درآمد خود را از محل سهم فروش در بازار صادراتی تامین نماید(لازم به ذکر است روشهای متعددی برای تعیین سهم درآمدی قابل تعریف است که از حوصله این نوشتار خارج است).
کسب و کارهایی که قصد صادرات دارند اگر متخصص بین المللی سازی نداشته باشند، اداره کردن آنها به تنهایی دشوار است. ما می دانیم که چگونه آنها را مدیریت کنیم تا کار شما را تسهیل کنیم و فرصت های تجاری شما را در خارج از کشور افزایش دهیم. ما به خود احساس غرور می کنیم که در اکثر صنایع خدمات ارزشمند خود را ارائه کرده ایم.

ﺷﺮﮐﺖ ما ﺑﻨﮕﺎه ﻫﺎي اﻗﺘﺼﺎدي را در ﺟﻬﺖ ورود ﺑﻪ ﺑﺎزارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ و اﻓﺰاﯾﺶ ﺻﺎدرات ﮐﺎﻻ ﯾﺎ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎ همراهی می نماید.اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺷﺮاﯾﻂ و ﻧﯿﺎز ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺗﻤﺎم و ﯾﺎ ﺑﺨﺸﯽ از ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﻬﺎي ﺻﺎدراﺗﯽ را ﺑﻌﻬﺪه ﮔﯿﺮﻧﺪو ﺑﺎ ﻧﺎم EMC نیز ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ. اینتربک یک ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات ﺧﺼﻮﺻﯽ و ﮐﺎﻣﻼ ﻣﺴﺘﻘﻞ است و ممکن است مانند دﭘﺎرﺗﻤﺎن ﻓﺮوش ﺻﺎدراﺗﯽ ﺑﺮاي ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎی دیگر وارد عمل شود. نحوه همکاری ﺑﺮ اﺳﺎس ﯾﮏ ﻗﺮارداد رﺳﻤﯽ است که بین متقاضی و اینترتک ﻣﻨﻌﻘﺪ گشته و یا ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ موضوعاتی نظیر ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ اﻧﺤﺼﺎري ﯾﺎ ﻏﯿﺮ اﻧﺤﺼﺎري ﺗﻤﺎم ﯾﺎ ﺑﺨﺸﯽ از ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺗﻮﻟﯿﺪي و ﯾﺎ ﺧﺪﻣﺎت آﻧﻬﺎ را در ﺑﺎزارﻫﺎي ﺧﺎرﺟﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

لازم به ذکر است که ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺷﺮکت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات را با ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﭘﯿﺪا ﮐﺮدن ﻣﺸﺘﺮي ﺧﺎرﺟﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﻫﯿﭻ ﺗﻌﻬﺪي ﺑﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪه ﻧﺪارﻧﺪ اﺷﺘﺒﺎه بگیرید و ﺗﻌﻬﺪ ما در ﺣﻔﻆ راﺑﻄﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺪت ﺑﺎ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن و ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن تعربف می شود و این وجه تمایز است .رسالت شرکت مادر ارﺗﻘﺎء فروش، ایجاد ارزش اﻓﺰوده ،اﯾﺠﺎد ﺗﻘﺎﺿﺎ در ﺑﺎزار ﻫﺎي ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽو ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻧﺤﻮه ﭘﺮدازش و ﭘﺎﺳﺦ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﻪ ﺗﻘﺎﺿﺎي ﺑﺎزارﻫﺎي ﺧﺎرﺟﯽ و ﺑﻪ ﻋﺒﺎرﺗﯽ ﺗﺴﻬﯿﻞ ﺗﺠﺎرت ﺧﺎرﺟﯽ ﺑﻪ ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎ واﯾﺠﺎد راﺑﻄﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺪت ﺑﯿﻦ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه و ﺧﺮﯾﺪار است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *